Haticerdogan bende buna benzer bir post açmıştım öyle zordu ki göz çevrelerim kararmış zombi gibi olmuştum en zorlayan atak 4. aydı ama geçti hatta sana şunu diyim sonrasında öyle güzel düzene girmişti ki uykusu oh bee demiştim. çok zor olacak ağlayacaksın sinirlerin yıpranacak ama geçecek inşallah. çevrende yardım isteyebileceğin biri varsa gelsinler 1-2 saat uyumak bile iyi gelecek