Gmzcn https://www.e-bebek.com/baby-plus-cozy-yurutec-p-byp-219003/ https://www.e-bebek.com/baby-plus-pupil-yurutec-p-byp-217003/ Kızlar sizce hangisi ilk attığımda sallanma ve zıplama özelliği var ama ikinci attıgım daha hafif kararsız kaldım😏
Dln Gmzcn ikincisi var bizde.gayet memnunum.cok sukur hic devrilme olmadi.pitpit pesimde dolasiyor minnosum.
balcicegin_annesi Gmzcn benim ikincisi olandı kızım çok sevmişti ☺️Hatta o şeker bütün arabayla yıkayıp kızım ağzına alırdı dişini kaşırdı ortasındaki müziğe parmak basardı bence ikinci daha hoş çok oyuncak olunca benimki oynamazdı
Emirim kesinlikle hafif olani tercih edin bizim aldigimizda 1.resimdeki gibiydi agir oglum ileri geri gitmekte cok zorlandi yurumesi ic8n faydasi olmafi yani
Deletedmom115 Gmzcn Ben kullandım bunu marka olarak gayet güzel fiyatı da düşmüş. Müzikli vs her şeyi var kademeli yükseltme vs. Bakın isterseniz. https://m.n11.com/babyhope-212-royal-muzikli-sallanir-yurutec-P315661492?RENK=PEMBE&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMImKjNsrW_5AIVhdKyCh0lRgyfEAQYCCABEgJQ8PD_BwE