Habibe08 2 gunde bir falan veriyorum ben genelde. Ilk zamanlar hafta da yada 1 yada 2 kez veriyodum. Aptamilin kahvalti icin olani var mesela 5 tahilli onunla kahvaltısını hazırlıyorum bulamaç olarak. Sütlü 5 meyveli olani da bazen oglenleri veriyorum. Gece olanlar var mesela mama saatinden 2 saat önce falan verebilirsiniz . Ilk zamanlar 2lik su kaynatarak yapiyodum, şuan 4luk 5lik kaynatıp yapıyorum rahatlıkla yiyiyo