Ayazsrht Merhaba hanımlar tofisa diye bir site var hiç ordan alışveriş yaptınız mu daha önce yapmıştım ama hatırlamıyorum
kahvekokusuu Ayazsrht 2 kez yaptim birinde tunik aldım kalın penye gibi bi kumasi vardi senelerce giydim ne solma yaptı ne çekti bi kere de esofman takımı aldım kalıbı çok küçüktü ve bi yıkamaya rengi soldu çekti iyice küçüldü giyemedim
NidaLina131020 Ayazsrht Ben ilk tesettüre girdigimde ordan baya bisey aldim uygun fiyatli diye cok kotu geldi sakın almayın naylon gibi kumasi var cok dandik
Cnm12 Ayazsrht ben ilk kapandığımda 2 3 parça aldım beğenmedim aşırı kalitesiz pazar malı daha kaliteli