Arkadaşlar ben saç döküntü dü ve kuru kaşıntı için cildiyeye gittim demir eksikliği ve troit yüksekliği çıktı tedavi olmazsam guator yaparmış duyduğumdan beridir çok üzülüyorum dahikiyeye gidicem kızımda 4 buçuk aylık emiyor meme bağımlısı böyle durumda olupta guatora çevirmeden geçen varmı ben korkuyorum guator olur diye Allah korusun olursa kızım ememez😔