Ozgekd ilk dişini bebeğim 7 aylıkken çıkardı.. su an 11.aya girdik 7 dişi çıktı.. gectigimiz hafta 2 disi birden cikti..zor bir dönem oluyor gerçekten.. iştahsızlık,huysuzluk ve ağrı oluyor.. agri gece uyutmuyor bazen..cok huysuz ve agrisi olunca calpol veriyorum..cok da ilac kullanma taraftari olmadigim icin bu zamana kadar 3 kere kullandim sadece..esas köpek ve azilar daha zor oluyormuş öyle diyorlar.. parmak dislik kullaniyorum genelde..o rahatlatiyor..soguk seyler veriyorum eline..oyle böyle geciyor bakalim..Allah yardımcımız olsun.. 🥲