Ben uzun zaman humana kullandım , sonrasında çok pahalandığı için bimden bebevita aldık hiç bir sorun yaşamadım sonra e bebektede gördüm bebevitayı hatta e bebekte 5 lira daha ucuzdu ordan alıyorduk kızımda gayet güzel yedi şuan bir sorunuda yok allaha şükür ama kimi bebeğe en pahalısı dokunur kimisi en ucuzunu yer mesela biz golden goat denedik anne sütüne en yakın diye hep kustı 1 kutu bile bitirmeden attık onu o çocuğunuza bağlı denemeniz lazım