Derya90 https://resimyukle.io/r/noBjV2G3Kw Kızlar bebeğimin kafasında bu şekilde şişlik var doktor 1 aya geçer dedi ama aklıma takıldı daha önce yaşayan var mı aranız da ?
Miran26- Derya90 benim oğlumun da dodugunda eve getirdik 3 gün sonra kafasını yan tarafı balonum gibi oldu anne karnımda kafası zorlandığı için öle oluyormuş ama kesinlikle geçiyor kafasını boş diğer tarafa yatır bi diğer tarafa ve asla yastık kullanma