Kubra_Sahintas16 Bebeğim 8 aylık geçen aya kadar düzenli adetim oldu bu ay 13 gün gecikti cumartesi doktor randevum var aranızda bu durumda olup hamile kalan varmı bu arada korunuyoruz
anataraf1leoparbenim Kubra_Sahintas16 emzirmek hamile kalmayı korumaz süt korumaz yani o bi efsane kendimden biliyorum ben ilk kızımı emzirirken bilerek isteyerek hamile kaldım ve emziriyordum
allahimsabirver Kubra_Sahintas16 oğlum 8 aylıkken hamile kaldım 13 aylık olana kadar emzirdim zaten kendisi bıraktı göğsümü ısırdı kanı gördü daha da ağzına almadı
Mira2121 Kubra_Sahintas16 benim 4 gün gecikti ve dediğiniz gibi düzenli adet oluyordum.aklimin ucundan bile gecmedi.adetim gecikince gebelik testi yaptim ve pozitif
anayimbennana Kubra_Sahintas16 sezeryandı canım ilk oğlumda zorunlu sezeryan olmuştum o yüzden mecbur sezeryan oldıö
Kubra_Sahintas16 anataraf1leoparbenim evet öyle bir efsane var herkes süt korur tarzında diyor ama korumaz
anayimbennana Kubra_Sahintas16 benimde 2.öyle geldi sancım vardı nst de çıktı gece acil sezeryana alındım