watermelonlove ben 7 aylik kestim bazen gün içinde yeterince yemezse gece 12 ya da bir arası bir mızıldaniyo uyanıyo yani tam uyanmıyor aslında dönüyorum vızıldıyor mama falan diyor böyle uykusundaki konuşuyor gibi veriyorum uykusuna devam ediyor hiç kalkmıyor şey yapmıyor ama mesela gün içinde yeterince yediyse hiç kalkmıyor yani bütün gece deliksiz uyuyor öyle bir durum olduğunda hani gün içinde yemediğin yeterince yemediğini düşünüyorsanız tabii ki de verebilirsiniz ama normalde kestiğiniz zaman hiçbir şekilde gece bir şey vermemelisiniz su dışında
Bide ben uyanınca mama veriyorum 6.30 da güne basliyo benim kızım o saatte mama yapıp veriyorum sonra 9 gibi kahvaltısını veriyorum 11 civarı öğle uykusuna yatıyor Bir de akşam yatmadan önce veriyorum