Metehannnn bende 4 ay 15 günlükken yaptırdım.İlk 4 saat çişte ağladı sonrasında hiç ağlamadı.Şuan 4 ay 28 günlük pipi baya iyileşti dikişler dökülmeye başladı 5 gün boyunca doktorumuz sprey verdi mikrop kapmasın diye, 5 günün sonunda krem verdi pipide yapışıklık olmasın diye bir de ağrısı olursa diye calpol vermişti.Ben aynı numara bezi kullandım ama karton bardak kesip pipiye koymuştum hem beze yapışmasın hem de kaka bulaşmasın diye 2 günde 1 yıkıyordum ama şimdi her gün yıkıyorum