Merhaba bayanlar biz carsamba günü 2. Ay aşımızı olduk o gün emmede sıkıntı yoktu fakat perşembe akşama doğru emmemeye basladı emeceği sıra ağlama krizine giriyor diliyle itiyor. Uyku halindeyken zorla 2 dk emzirdim . Tekrar denedim almıyor uyku hali,ayakta vs. 7 saattir hala almadı. Çok gerginim ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz