bunemeselaa Kızlar bebeğim 3aylık 20 gün önce 6.190 gramdı boy 62 1 aydır 3 numara bez kullanıyoruz bebeğimin iç bacak kısımlarında bezin lastikleri çıkıyor devamlı sıkmıyor aslında ama ne yapmalıyım molfix kullanıyoruz doğduğundan beri.
Kubranuremre bunemeselaa bizde 3 numara kullanıyoruz izi çıkıyor bende dar oluyor diye düşünüyorum da o zaman kiloya göre bakmıcaz mı anlamadım daha çocuk dokuz kilo olmadı ki 😥 bi videoya denk geldim bezi kapattıktan sonra cırtları birbirine değiyorsa beden tam eğer cırtların arasında boşluk kalıyorsa bezin değişme zamanı geliyormuş
Mlkko bunemeselaa molfix için kilolar nasıl bilmiyorum. Oğlumun bacakları kalın lastik izi oluyor. Ben de rahatsız olduğunu düşünüp iz yapmaya başladığı an üst numaraya geçiyorum. 1 numara önden gidiyorum denebilir
Firdevsibici bunemeselaa ya bizimki de öyle belden büyük bile geliyor bacaklarında iz oluyor ben de durayım şurada
bunemeselaa Kubranuremre kocam sağolsun 300 tane daha aldı alma dedim 9 kilo değil daha çocuk dedi.üst tarafta popo kısmında sorun yok ama iç bacak kısmında iz var o kenarlarında ki değil de içte daha ince lastik var ya o iz yapıyor
bunemeselaa Mlkko kocam bide 300 tane daha aldı alma dedim çocuk 9 kilo olana kadar dedi ne yapacağım bilmiyorum üst taraf popo tarafı sıkmıyor ama iç kısmı iz iz oluyor
Kubranuremre bunemeselaa bizimde aynı canım bende de yeni paket var üzüldüm valla önü hep iz oluyor 😥
bunemeselaa Kubranuremre ben mecbur iade edeceğim bi büyüğünü alacağım o kadar bez kim bilir ne zaman biter 🤦♀️
Poncikkkk bunemeselaa molfix 4 numara kullan 7-14 kilo bebekler için kullanılıyor ben 4numqra kullanıyorum bebeğim 9 aylık lastik izi varsa değiştir rahat etsin çocuk ilk biraz büyük gelebilir sana sıkıntı ypma rahat olur
bunemeselaa Poncikkkk bizimki 3 aylık belden tam popo kısmıda iyi biraz bol bile duruyor ama iç bacak kısımlarını bezin dışındaki değilde içindeki lastikler iz yaptırıyor devamlı . 4 e geçeyim bende
bunemeselaa Firdevsibici ya denemek amaçlı 4 numara aldım aşırı büyük yanları bosşta kaldı çocuğum hep 3 devam edeceğim