Kuzumveben Hipp combiotic 3 numara 10.aydan itibaren kullanılabilir yazıyor üzerinde peki 10.aydan kaçınca aya kadar kullanılıyor başka markalarda 4 numara devam sütü var ama hipp combioticde 4 numara yok kızım şuan 10 ay 3 günlük 3 numara başladık ne zamana kadar kullanabiliriz merak ettim bilenler yazarsa çok sevinirim
denizyildizi Kuzumveben oğlum 10 aylık hipp 3 e yeni başladık o yüzden araştırmıştım. hipp 3 10-12 ay arası kullanılıyor. Hipp formül mamanın 1 yaş üstü yok. Hipp kendi internet sitesinde 1 yaş üstü için hipp çocuk devam sütünü öneriyor
Kuzumveben Jelibon üzerinde 36.aya kadar bi ibare göremedim ondan sordum başka markalarda 4 ve 5 no var ondan aklıma takıldı 🤷🏻♀️
Kuzumveben denizyildizi cok tesekkur ederim bende bu cevabı arıyordum ben sagarak veriyorum anne sutu yetmedigi zaman yada disari ciktigimizda lazim oluyor o zaman baska markaya gecicez 4 no icin