Ysgl26 Sinemkaan25102022 normal canım ilk zamanlar ağrır acır yara olur. Alışıyo zamanla vücut. Ama yara olmamasına dilkat et. Gümüş kapak kullanmıştım ben hiç yara olmadı..bebeğin memeyi doğru tuttuğubdan emin ol. Yanlş emiyosa o da can yakar