Betul5434 inşallah 🙏😇 oda 2 yaşındaydı onlar otizimden şüphelenip götürmüşlerdi böyle birşey çıktı. Doktorları sosyalleşsin dedi kreşe gönderin tv, tablet telefon kapatın sizde yanında oynamayın, bol bol akranları olsun onların olmadığındada sizlerle vakit geçirsin demişti 2 buçuk yaşında toparladı. 3 yaşında şuan baya aktif bir çocuk oldu. 🙏🙏🙏