Mrvunluu Şu iki gündür başlıkta da yazdığı üzere çok uyanıyor adam akıllı uyuyamıyorum gündüzde zaten güzellik uykusuna yatıyor 15-20 dk iş yaptırmıyor uyanıkken yoruldum şu iki gündür.
Mslakn Mrvunluu 8 aylıken basladı bızdede 9 ay 8 gunluguz devam sankı dusmus gıbı her gece aglayarak uyanıyor sureklı
Edagg Mrvunluu 7 ay 25 günlük bizde öyleyiz bende gece beslenmesini kesmedimher sabah 6-7 gibi uyaniyor 1 saat ayağımda sallıyorum napicaz bilmiyorum cocuğumun resmen düzeni bozulduu gündüz bazen 2 saat uyurdu o bile yok
Bircaykoyicelim Mrvunluu 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. 6 aydan sonrası tamamen alışkanlık oluyor bebeklerde. Acıkmaz yanı. Zaten açıktığı içinde beslenmiyor her uyandığında. Alışkın olduğu için uyaniyor. Çünkü başka türlü uykuya nasıl geçeceğini bilmiyor.
Mrvunluu mersenaa Bu ne ya her ayın bi atağı var 🤣Allah başımızdan eksik etmesin onları da, yandık valla 😵😁
Mrvunluu Bircaykoyicelim Bir kaç post gördüm gece beslenmesını kesmek konusunda ama ben emziririm bırakma diyordum ama eğer böyle devam ederse bırakmam gerekecek çünkü dinç olamıyorum
mersenaa Bircaykoyicelim beslenme konusunda acıkmadıkları doğru fakat gün içinde bazen yiyor bazen yemiyor bende oğluma kıyamıyorum
Mrvunluu Mslakn Benimki normal uyanıyor ama sıksık bir de sabaha karşı uykusu açılıyor gibi 5-6 gibi uyumuyor yataga koyunca yanıma alıp sarılıyorum uyuyor alışkanlık yapıcak ama bende uykusuz halımle o şekilde yöntem buldum ben ki kesinlikle yanıma yatırmayan insan
Bircaykoyicelim mersenaa kaç aylık? Kıyamiycak bişey yok ki. İnanın gece beslenmesi hiç sağlıklı değil. Bebeğinize iyilik yapmıyorsunuz ama . Annelik iç güdüsüyle aç olduğunu düşünüyorsunuz anlıyorum. Ama acıkmazlar yani..
mersenaa Bircaykoyicelim 12 aylık, doğru söylüyorsunuz çoktan vakti geldi geçiyor bile. bi kaç kere yeltendim çığlık çığlığa ağladığı için vicdanen tekrarlayamadım
Alsya Benim ikizlerden biri öyle 8aylik saat basi uyaniyor gibi ve cok gec yatiyor normalde kendi kendine aksam7de uyuyan cocuk simdi gece 1i buluyor oda derin uyku degil…. Ne yönden gece beslenmesi saglikli degil
Bircaykoyicelim Huma_kus34 48 saat uyumadım. Bebeğim her ağladığında ona daha dinç bı şekilde yardımcı olabilmek için. Kucağımda gezdirdim. Pışpış yaptım… Bı sure sonra zaten sakinlesiyirlar. Ağlamadan mümkün değil maalesef. Benim bebeğim meme bağımlısı değildi. Ve doğduğundan itibaren kendi uyurdu. Saatiyle emerdi hep. Bunu. İçin biraz kolay oldu diyebilirim.
mersenaa Cidden benimkide susmuyor memeye eğilip Duruyor kucağımda da sakinleşmez binanın ayağa kalkmasındansa emzirmeyi tercih ediyorum