BirAnneBirBebekkkKk Kullananlar memnun musunuz xioami bide yeni çıkan karaca sulu ymeekte yapılabilen airfryer var ikisi arasında kararsiz kaldim hangisini önerirsiniz gerekli birsey mi kararsz kaldim
Aframkumsal BirAnneBirBebekkkKk 2 kişilik bı aileyiz yetiyor baya marifetli bı hanfendi Xiaomi ben çok memnunum 🥰🤌
BuzluKahve BirAnneBirBebekkkKk Karaca özellikle elektirikli ev aletlerinde hiç başarılı değil. Ben xiaomi alırdım
Asyaveannesi04 BirAnneBirBebekkkKk Philips xxl almıştı eşim ilk çıktığında 2800 tlye🙂 çok memnunum yağ sıçradı koktu derdi yok mis gibi Karaca çok dandik servisi bile yok bir arıza durumunda
MinnakvLiva BirAnneBirBebekkkKk karacadan birşey almam önermemde o yüzden xiaomi, ben çok memnunum xiaomiden