Melis1661 ben sabahlari yumurta tatdiriyorm..ceyrek veriyorm..oglen yogurt veriyorm..aksam corba verdm iki gun.bu aksam ise meyve verdim..henuz tam duzene oturtamadm..nasil yapacagimi pek bilmiyrm.kafam cok karisti..neyi ne zmn nasil verecegimi bilemiyirm..bi bilgi veren olursa beni de etiketleyin lutfen..