Bibengisu54 Ateşiniz varsa vücudunuzda enfeksiyon var demektir, vücut o enfeksiyon ile boğuşurken ateşi tepkime olarak gösterir. Size tavsiyem bir doktora gitmeniz olaki durumunuz müsait değilse ve çokta kötü değilim diyorsanız şu tarifi yapabilirsiniz. Hastalanmayançocuk sayfasından görmüştüm ve sürekli ailece kullandığımız bir tarif. En azından enfeksiyona birebir..
1-2 diş sarımsak
1 kaşık bal
Ve 4-5 damla limon suyu. Bunu yapın günde 1 veya 2 kez emin olun çok iyi hissedeceksiniz bağışıklığınızda güçlenecek♥️ Geçmiş olsun🌸