zeyzehk kakasından anlaşıldı. Ufak nokta kadar kan gördüm. Doktor test istedi. Öncesinde de yüzünde boynunda sivilceler olmuştu. Gürültülü kaka yapıyordu karnından sesler geliyordu. Akşamları sürekli ağlıyordu ıkınıyordu sıkıntısı olduğu belliydi. Ve mukuslu kaka yapıyordu. Arada kusmaları vardı. Bende kolik sanıyordum akşamları öyle diye meğerse değilmiş. Şimdi diyet yapıyorum. Henüz neye tam alerjısı var bılmıyıruz süt be süt urunlerı , kuruyemiş, dana etı. Baharatlar. Domates ve yumurtayı da ben kestım ağlamaları devam ettığı için. Şükür bir kaç gecedır sakın