Kızlar dünde buraya bahsettim bebeğim çok huzursuz ataktanmıdır nedir bilmiyorum gaz dedi doktor. Bebeğim aşırı güzel sesler çıkarıyodu agulıyordu baya ama bu huzursuzlukla beraber agulamayıda desti çok çok az yapıyor artık o kadar üzülüyorum ki yani neden böyle oldu ben sabahları çıkardığı seslere benle konuşuyor gibi yapmasını çok seviyordum bunu yaşayan var mı ben mi abartıyorum yani çocuk birden kesti 🤦🏼♀️😞