alpmom1 6 aya gircez avent biberon kullanıyorum 1+ ay olan uç ucu değiştirmeliyim bazen emsede gelmiyor gibime geliyor birde cc sayısı azaldı az içer oldu diş sıkıntısımı beberom ucundan dolayımı anlayamadım emziğini kaç delik seçmeliyim sizce
alpmom1 Arelatlas yeni uçla değiştim yorumlar hep 3+ ay uçların bile çok fazla akıttığı yönündeydi 1+ ay uç aldım içmeye devam ediyor bazen çok bazen az diş kaynaklı olduğunu düşünüyorum bazen ağız kenarından akıtıyorda benim bebeğim o yüzden daha fazla delikli uç almayı düşünmüyorum şuanlık akışı güzel şuan yeni uçtan memnunum