dunyaharikasi -_-hUysUzvetatlikadin ay hangisini kullanıyorsunuz ve özellikleri çekim gücü halı ve parke ağırını nagivasyon hakkında bilgi verir misiniz envai çeşit var iyisini mi alayım yoksa idarelik mi bilemedim 2bin ile on bin arası hangisine kayayım bilemedim
-_-hUysUzvetatlikadin dunyaharikasi lüksüne düşkünsen iyisini al mesela kimisi evde yokken bile uzaktan çalıştırabiliyorsun haritalı falan. Bana fazla geldi. Ben xaomi aldım ama tek sıkıntı bazanın altına girmiyor alırsan bi tık dar olanı alabilirsin. Yoksa bence pahalısının da ucuzunda kullanım ömrü aynı. Çekiş güçleri de hemen hemen aynı. Ne kadar iyi çekil gücü olsa da hiç biri süpürge makinesi gibi asla çekmiyor. Ben günlük kullanıyorum tozu kırıntıyı alsın diye pratik oluyor özellikle çocuk varken zaten evin kırıntımız kalması imkansız olduğundan iyi oluyor. Velhasıl çok pahalısını almaya çok çok da gerek yok yani eğer paran çok yoksa yani
witcher Nehirsuna xiaomi aldım bence pekte gerekli değil genelde mikrodalgada olarak kullanıyorum 😂 geçen tavuk yaptım güzeldi ama aynısını fırında da yapabilirim bi fark yol üstelik küçük bence benim eşim çok yer 1 kişi daha olsa evde 2 kere pişirmek zorunda kalacagız. Kızartmaya gelince ben kızartmasını beğenmedim fırında patates nasıls öyle oluyor kızartma tadı yok. Geçen karnıyarık yaptım patlıcanlaro airfryerda kızarttım sonra fırına sürdüm çünkü sosunu dökeceğim bir kap yok xiaominin küçük çünkü fırın kabı sığmıyor. Ama patlıcanlaro kızartmak güzeldi etraf yağ olmadı yani olsa da olur olmasa da işte +sı da var -si de onun icin de 3 bin tl vermeye değer mi o sizin bütçenize kalmış. Philips alanlar memnundur belki ama onun da temizliği zormuş xiaominin temizliği kolay
Gulbiye Nehirsuna benim fırınım bozulmuştu fırın almadım airfryer aldım ve iyiki almışım çok memnunum çok pratik çabuk pişiriyor herşeyi yapıyorum poğaça kek et kızartma aşırı memnunum tavsiye ederim
MinnakvLiva Nehirsuna benim gibi evde 2 buçuk kişiyseniz azıcık yemek için koca fırın açmak istemiyorsanız, hergün tavuk-et pişiriyorsanız, kızartmasız yapamıyorsanız ama sağlıklıda olsun istiyorsanız ve koca fırını temizlemekten bıktıysanız evett 😍
Nehirsuna MinnakvLiva aradığım yorum evde eşim ben ve bir küçük bebişim var eşimde etçil sürekliii ettt ve tavuk yer .
baloglusss Nehirsuna biz eşimle niyetine girmiştik ama sonra birkaç doktor açıklaması vazgeçirdi alüminyum ve tefal kaplama her şey kanserojen içerdiği için yemekler sağlıklı değil aksine sağlıksız oluyormuş herkes moda yaptı ama ilerde pişman olacaklar falan deyip durdular vazgeçtik
MinnakvLiva Nehirsuna bonfile pişiriyorum geceden sütle yada kremayla marine edip airfryerın içine seriyorum