Bir yıldır kullanıyorum, ben herkes kadar hakkını veremedim galiba bilmiyorum abartıldığı kadar bişey göremiyorum. Kızartmalar güzel evet ama onun dışındaki şeyleri daha büyük olduğu için fırına koyuyorum işlevi aynı. Ben aldığımda çok uygundu şimdi o para verilir mi verilmez bence tabi ama siz daha iyi bilirsiniz ihtiyacınıza göre