Umyy_ mrb..benim bebeğime de COViD dendi test vs yapılmadi,yaptırmadım…babası pozitifti bende belirsizdim…sadece öksürük ilede COViD diyemeyiz..bizde iki gün düşmeyen Ateş oldu ve devamında grip belirtileri gibi şikayetler bir haftada toparlandı ancak..özetle COViD tanısı ne denli doğru onu kendim bebeğim için bile hala bilemiyorum..ATes vs yoksa endişelenmeyin derim yinede….