Haticeedag bana da aynısı dendi, oğlum sürekli emmek istedigi ve memeden ayırdıgım anda ağladıgı icin. Mama ver aç bu cocuk sütün yetmiyor dedi eşimin babaannesi. 2 gün boyunca sütümün yetmedigini düsünerek üzdüm kendimi. Emzirme danısmanımı aradım sonunda , atak haftasında oldugumuzdan böyle oldugunu söyledi.1 hafta sonunda tamamen normale döndük. Başkalarının laflarıyla sakın üzmeyin kendinizi. Ben bosu bosuna sütüm yetmiyor diye o günlerde stres yapıp oğlumada o stresi hissettirdim.