Deletedmom221 Merhaba anneler ya kusura bakmayın ufak birşey gibi gelebilir ama bugün misafirlikteydim eve dönecektik bebeğim uyuyordu. Aldım kucağıma uyandırmadan ayakkabılarımı giydim tam merdivenden çıkıyordum ki binalarda hani içinde su saatleri olan Demir dolaplar oluyor ya o dolabın kapısı açıkmış. Bir an gözlerim karardı dengemi kaybettim oğlum da kucağımdaydı onun sivri köşesine pat diye kafasını çarptı baya ses çıktı sivriydi bide oğlum bir çığlık attı çok ağladı çok eve gidene kadar zor sakinleştirdim ve çok üzüldüm kafası şişti davul gibi şimdide uyuya kaldı eve gelince napsam ki uyandırıp buzmu koysam kafasına ne yapim bişey olur mu kusura bakmayın İçim çok kötü oldu. :(
Balyanakannesiii Deletedmom221 Keşke uyutmasaydın canım ya eğer imkanın varsa hemen bi dr götür röntgen ceksinler su toplayabilir Allah korusun. Gözlem altında tut, gözlerde kayma ateş kusma gibi durumlar varsa da hiç durma
Ulkukrts Deletedmom221 bence kaldırın ve doktora yine de bir götürün dedim başından almış sonuçta darbeyi
Ecelila Çok geçmiş olsun cnm oluyo işte yapmak istemesekde çok mu hızlı vurdun bi doktora gitsenmi acaba
Deletedmom221 Balyanakannesiii çok sağolun ben yolda gelirken onu sakinleştireyim derken eve geldiğimizde uyumuştu çok ağladı ama gelirken de aklım başımdan gitmişti napcamı bilemedim keşke direk hastaneye gitseydik
Deletedmom221 Ecelila ben napcamı bilemedim üzüntüden eve geldiğimizde sakinleştirmeye çalışırken uyumuş
Pembis Öncelikle neden kusura bakalım bu platform da amaç yardımlaşma zaten. Her şeyi linç edenler yüzünden kusura bakmayın yazmanıza gerek yok. Konuya gelince keşke biraz uyutmasaydınız. Çarpmadan hemen sonra mı uyudu?
Deletedmom221 Pembis haklısınız. Çarpmadan sonra hemen uyumadı eve gelene kadar çok ağladı çığlık atarak. :( eve geldiğimizde kucağımda uyuya kaldı
Pembis Deletedmom221 ben kaldırmanız taraftarıyım en azından vurduktan sonra uyanık şekilde gözlem altında tutmakta fayda var. İlk 3 saatin çok önemli olduğu kanısındayım. Uyandırın ne olur ne olmaz 🤷🏼♀️
Deletedmom221 Pembis ya uyanık tutmam gerektiğini düşünemedim. uyandıracam şimdi buz koyucam çok teşekkür ederim
Deletedmom221 Ulkukrts valla gidiyoruz şuan hastaneye haklısınız ne olur ben olmaz bu kadar beklemem bile hata hepinize teşekkür ederim.
Deletedmom221 [silindi] evet dün kötüydü ama hastaneye götürdüm durumu şuan iyi kafası şişliği de indi baya😊