Sehnurr gerçekten uyumayanın halinden uyumayan anlar, sizi çok iyi anlıyorum. Oğlum 27 aylık eskisiyle kıyaslanamaz ama hala uyku problemimiz var. Ama doğduğu zaman bu ilk yaş vs cidden zordu dediğiniz gibi uyku sıfır yani. Çevremdeki herkes damla al damla al ilaç al kullan kesinlikle araştırdım ve almadım size de tavsiye etmiyorum. Ve inanın bunu halinizden anlamayarak değil aynılarını yaşayan biri olarak söylüyorum. Bitkisel adı altında inanın iyi birşey değil, her bebek farklıdır kimde nasıl etki edeceğini de bilemeyiz.
İnşallah tez vakit uykuları düzene girer bebeğinizin 😢