Alparslaninannesi38 Kizlar son iki haftadır hiç durmadan kaşıntı var mantar vardı ama bu kadar kasinmiyordu son iki haftadır aşırı kaşınıyor çok zorlanıyorum ne yapmam gerekiyor yada benim gibi olan varmj
Ummahan250820 Alparslaninannesi38 canım doktora git fitil krem verir bendede çok kaşımtı vrdı krem ve fitil iyi geldi ama hyla geçmezsede . Geçen gün bi fenomende gördüm nioli yağı çok iyi geliyormuş hatta birisi kaç tane doktora gittim geçmedi bu yağı kullandım birdaha hiç olmado kaşıntı mantar demiş . İç çamaşırına 1 damla damlatıyorsun o kdr .
birminikbebekannesi Bende aynı durumdayım doktora gittim krem ve fitil verdi gyno lemoxsin krem çok iyi geliyor kaşıntı için bir de sirkeyle ılık suyu karıştırıp yıkarsanız oda rahatlatıyor bilginiz olsun
Alparslaninannesi38 birminikbebekannesi normal doğum yaptım bazen dikişlerin hala sızlıyor sirke bişe yaoarmi acaba
patiseverr_ Ayyy bendede var ıkı gündür hatta afedersiniz ama 2 gün önce dudak kısımları oyle bır şiştiki hastaneye gıdıcektım ama gerı ındı cok degısık bıseymı ılk kez basıma geldı
Alparslaninannesi38 patiseverr_ benimde şişti iki hafdair deli gibi kaşınıyor mantar ve enfeksiyon var yılardır ama ilk defa bu kadar kaşıntı anlamdım sorun ne
birminikbebekannesi Alparslaninannesi38 Ben sezeryan doğum yaptım 6 ay oldu ilk kez idrar yolu enfeksiyonu ve mantar oldum doğumdan sonra daha önce sirkeli suyu ben denedim işe yaramıştı zaten doğal yöntem olarak öneriliyor ama dediğim gibi doktora gidin fitil ve krem versin hemen iyi geliyor ben 3 gündür kullanıyorum özellikle krem çok rahatlatıyor anında geçiyor kaşıntı