Arkadaşlar merhaba beneğim 23 aylık. Sabah 9 da uyanıyor. 2 de öğle uykusuna yatırıyorum . Akşamda 10 buçuk gibi uyuyordu . Ama 1 haftadır uykularında beni inanılmaz zorluyor . Bu saat oldu daha yeni uyudu . Dün öğlen uyutmadım akşam 9 da uyudu. Biliyorum öğle uykusu önemli ama öğlen uyutup akşam bu saatte yatıncada bi faydası olmamış oluyor . Sizce ne yapmalıyım öğle uykusunu bırakayım mı?? Bu arada uyutmadığım gün aksama kadar herhangi bi huzursuzluk yorgunluk olmadı