14 aylık kızım var. Kabızlık problemimiz 2 aydır var. Dulcosoft vermişti doktorumuz onu içerken sıkıntı yok. Bırakınca aynı duruma dönüyoruz. Bağırsak tembelliği olsun istemiyorum sürekli ilaç verip, önerilerinize açığım aynı dertten muzdarip olanlardan yardım bekliyorum 🌸