789busra_ merhaba anneler oglum 3 bucuk aylık cok kotu oksuruyor doktora goturdum yaşından otru hıc bısey yapamadılar ilaçta veremıyolar rahatlatması için napabilirim öksürmesiyle kısuyorda
Pnaar34 789busra_ bizde 2 ayliken oksürük surubu verdi doktorum cokda ise yariyor 6 aylik oldu hala öksürdugunde veriyorum rahatliyor valla
Yarim_Kilo_Kiyma 789busra_ Geçmiş olsun eğer emziriyorsanız siz bol bol çiğ sarımsak tüketin. Şifa olur inşallah
TheBaby 789busra_ O zaman nane limon anında kesiyor mide üşütmesini 1 öay kaşığı. Midesini üşütmüşse su kusması gerek. Su kusuyormu ?
GSevilay65 Odasına kekik yağı biberiye yağı al pamuğa dok yattigi yerin başına koy çok yakın olmasın nefes acio zıbına sür biraz giydiği kekik yagini 1 damla elinle