Gamzeeyigun Canım öncelikle 1.ay hepatit 2.doz aşısı ateş yapmaz ,huzursuzluk yapabilir bebek alışık değil.Mızmızlanır ertesi gün geçer iğne yeri acıyordur.Su değdirme 3 gün aşı yerine.Sonra Ne olur ne olmaz ağrı kesici ateş düşürücü etkisi olan calpoldür.Çünkü Dolven 1 aylık bebeğe değil daha çok 4-5 aylık ve üstü bebeğe etki ediyor canım.Ya calpol ya da parol alabilirsin.Benim bebeğim de 48 günlük bizim de biraz huzursuzluk oldu ama ateş olmadı.2.ay verem aşısında ateş ihtimali var ama .Her aşıdan bir gün önce banyo yaptırıp götürürsen iyi olur aşı sonrası 3 gün yaptırılmıyor çünkü 🙂