Bebeğim 12 aylık ani hareketlerde sanki korkuyormuş gibi iki elinide ağzına götürüyor. Oyun yaparak Üzerine gittiğimde veya bi zarar yaptığında onu alacağımda ellerini ağzına sokuyor korkuyormuş gibi hissediyorum. Oysa hiç kızan bağıran bi anne değilim. Neden böyle yapıyor çok üzülüyorum