Chance Merhabalar doktorumuz gaz sancılarına nurse harceys yetmeyince mommys blissi önerdi. Kullanan var mı? Nasıl kullanıyosunuz sütüne katarak mı direk kaşıkla mı?
_Princesmom_ Chance pek çok gaz damlası denedim en son bende forumda duyup almıştım herkes çok memnunum yazıyordu,bende sipariş ettim aldım ama bizde işe yaramadı maalesef 🤷🏻♀️
hellomom Chance direk kendi damlalığı ile veriliyor ama bizde hiçbir işe yaramadı. Hatta bir de gece için olanı vardı daha rahat uyutuyormuş ondan da almıştım, o da bir işe yaramadı:(
Nazlimiranasaf Blush26 merhaba. Kullanım olcunuz nedir.günde 5ml (bir cay kasıgı) mı? Zira bir günde 6defayı gecmeden kullanılabilir yazıyor kullanımda. Fazlasını verdiniz mi 5ml nin?
Blush26 Maalesef bende işe yaradığını düşünmüyorum gündüzde gece için olanını veriyorum aynı zamanda metsil de veriyorum metsil daha iyi geldi birde agulin diye bir şurup varmış ondan bi arkadaş çok memnun bilmem deneyen bar mı başka
Sura_e Blush26 aguline ben kullandım ama kesinlikle tavsiye etmem içeriğine bakınca şekerli su gibi bişey bide benim bebeğimde ishal yapmıştı
Blush26 Nazlimiranasaf yok vermedim şırınga ile çektim içinde olan faydasını gördüm artık bebeğime vermiyorum