Selamlar anneler benim kızım 30 aylık normalde hiç bir sorunumuz yoktu ama 1 haftadır sanki başka bir cocuk var karşımda kuzenine vuruyor kendi saclarini çekiyor ağlama krizleri kafasını vura vura aglio resmen elim ayağım titriyor. Yemekte yemiyo doğru düzgün. Bide yanından kalksam gitme anne dio sürekli dipdibe olalım istiyor. Varmi bizin gbi olan. Yada atlatmış olan. Nekadar devam eder acaba ben artık çok üzülüyorum 🥺