Bebegim 4 uçuk aylik ve uykularımiz saat başı yada bir buçuk saatte bir uyanarak geciyo ve değişik bir ağlama metoduyla agliyo gece 3 4 gibi uyanıyor bizi de uyutmuyor 4 den 7bye kadar olan sürede hafif uyku ne uyuyo ne de uyanık siz anlayın artık. Ben ne yapmalıyım uyuyamıyorum bende çok kötü bir dönem. 2 haftadır boyle