Annevebebegi Merhaba sevgili anneler bebeğim 13 aylık net kelime yok. Anneye atne diyor ama herşeye atne diyor babaya da normal mi sizin bebekleriniz nasıl
TheBaby Annevebebegi Anne değil adımı söylüyor. Baba dede gel git addi mama meme o aylarda buna benzer şeyler söylüyordu. Şimdi 17,5 aylık biraz daha arttı tabi. Ama çok konuşuyordum ben onunla alakası olabilir.
ahkalbimm Annevebebegi benim oğlumda 22 aylığa kadar bir kaç tane kelimesi vardı anne bile demezdi ama 2 ayda resmen dili çözüldü herşeyi söylüyor artık ve 3lü cümle bile kuruyor. Az daha sabır. Kitap okuyun birşeyler anlatın sürekli.
oglumubeklerken Annevebebegi oğlum 10 aylık herseye baba diyor. Bana, dedesine, babannesine, amcasına yani herkese ve herseye baba diyor.