Ozge_ozdemir Merhabalar arkadaşlar normalde günü gününe olan biriyimdir fakat 3 gündür regli olmadım kasik ağrım ve bel ağrım var birde karnıma iğne batiyomus gibi bir his var test yaptım ama negatif çıktı acaba hamilelik varmidir yardımcı olursanız çok sevirim
TheBaby Ozge_ozdemir Canım müneccimlik durum😄 Mevsimsel olur. Belirtilerin regl. Ama stres yaparsan dahada gecikir. Rahatlarsan olursun
Aliyeylmz27 Ozge_ozdemir bende aynı durumdayım canım ya benimki hemen hemen bir hafta geçti kendi kendime diyorum hamile kalma şansım yok neden olmuyor bu diyorum beklemedeyiz bakalım n zmn olucak
salakmisincemilee Ozge_ozdemir benim reglim kurulu saat gibiydi tam 6gun gecikti 4 5 tane test yaptım kan verdim 1hafta boyunca sırt ağrısı çektim korku streste çabası neyseki regl oldum çok şükür
Ozge_ozdemir TheBaby yok stres yapmıyorum sadece merk bendeki bugünde bi kusma isteği geldi hayırlısı diyelim 2 yaşında oğlum var