NALAN_yldz Benim bebeğim 3 aylık sadece mama yiyor. Bana erken en gıdaya geçebilirsin diyorlar. En erken kaç aylık başlamalıyım. Oğlum iştahlı.
Yarim_Kilo_Kiyma NALAN_yldz Size bu güzel fikri veren onlar kim acaba? Mahalledeki gelişi güzel konuşan kadınlar mı? Doktorunuz mu?
Hilal-95 NALAN_yldz 3 ay çok erken ben 6. Ayına kadar su dahi vermedim hiç bi doktorunda 3 aylık ek gıda önericeğini sanmam en erken belkı 5. Ay derler oda mama yediği için bılemıyorum daha kafasını felan tam dik tutması oturabılıyor olması gerekıyor
Yasemin38 NALAN_yldz doktor haricinde kimsenin söylediğini dinleme canım 3 aylık bebek sonuçta ek gıda albilecek bünyeye sahip değil.
mavikalpefe124 NALAN_yldz en erken 5aydan önce kesinlikle başlamayın. Doktorunuz uygun görürse onu da.
ggulsen09 Doktora danışarak başlayın o size ek gıdanın kurallarını söyleyecektir 3 ay erken bir dönem kabızlık problemi yaşamamanız adına söylüyorum bağırsak gelişimi ay ay tamamlanıyor çünkü
Biyologmom Çok büyük bir sorun yoksa neden erken başlayasın zaten ömrü boyunca yiyecek inş, ama şurda seni ilk 6 ay emdiği gibi bir daha emmeyecek.