gmzlgzl 1 yas itibari ile tahlillere bakıp kan ilacını kesiyorlar 18 aya kadar d vitamini kullanmaya devam dedi doktor.Saglik ocağındaki ebeler bizide bingildak icin tedirgin ettiler kapanmamis diye cocuk doktoru normal olduğunu söyledi.Saglik yönünden bu çelişkiler hic bi zaman bitmeyecek masallah doktorlarımız siyasetçiler gibi birinin söylediği birinin söylediğine itiraz ediyo.Balik yağı icin bi doktor kullanmaya basla dedi diğeri ise içerisinde ağır kimyasallar var vermeyin dedi bende şaşırmış durumdayım.