GSevilay65 Yarensmom- fazla geldi bana sanki nasıl yapıo beline kadar geliyor mu sıvı mi katimi rengi sarımı
Y-A-Annesi Yarensmom- ishal kabul edilir baya fazla sık sık emzir sıvı kaybı oluyor çocukta ve doktora götür mutlaka
Litfenama Yarensmom- benim bebeğim de yeni doğduğunda çok sık yapıyordu. Az olanları da sayıyorsunuz diye düşünüyorum. Çok çok yapmıyorsa sorun olacağını düşünmüyorum ama doktora sormanızda fayda var tabi.
Litfenama Yarensmom- açıkçası benim kızımda her beslenme sonrası yapıyordu. Bizim doktorumuz sorun görmedi. Yanlış yönlendirmek istemem. Sizin mutlaka doktora sormanız lazım. İlk ay 8 paket bez kullandık biz çok kaka yapmasından dolayı 🥲 kakayı iyi analiz etmeniz gerekiyor.
Yarensmom- Litfenama evet bizde de bez çok çabuk tükeniyor en iyisi doktoruma sorayım teşekkür ederim
handhnde Yarensmom- bizde aynıyız anne sütüyle beslenen bebeklerin normalmiş. Doyuyor kaka yapıyor .Kilo alımı varsa hiç sorun olmaz
789busra_ çok normal benim bebegimde her içtiğinde süt yapıyordu canım saniyesinde günde 10 defa altını degıstryodum ve kilosuda gayet iyidi cok sukur ama içiniz rahat etmiyosa bi doktora sorabilirsiniz
Tuanaa07 Sıvı kaybıda olabılır hemen moralınızı bozmayın kılo kaybı yaşayabılırsınız sakıncalı sık sık yapması uzun sure yapmayınca kılo yapar