Zeliskucuk Ben mustela kullanıyordum bebeğimin yüzünde sivilceler oluştu siz hangi marka kullanıyorsunuz?
fanatikfenerli Zeliskucuk doğduğundan beri dalin kullanıyorum 3 yaşında 2 aylık olana da dalin kullanıyorum
Emil_27 Zeliskucuk şampuan kullanmak taraftarı değilim hiç de kullanmadım doktorumda karşı gelmişti ama iyi marka olarak jonsiz beybi iyidir ama sadece markası iyi kullanmadım etkisini bilmiyorum amma tavsiye ederim şampuan yerine sabun ile yıkayın