Merhabalar Lütfen Görenler Yazsın Artık Çok Üzülüyorum Oğlum 22 aylık bütün 3.günbıraktırmaya çalışıyorum gündüz hiç aklına bile gelmiyor annem bu çocuk bıraktı bile maşallh diyor çünkü çok çok iyi akşamda bir aksi kadar çok çok kötü gözleri şişiyor ağlamaktan asla uyutamyorz her yolu denedik en son kötülenck ağlamaktan diye üç gündür soğukta arabasına bile zor bindiriyorz kendini atyo orda uyuyo öyle getiriyoruz ona da kıyamyorm ama yerinde yatmyo rahatsız diye ağlaması o kdr acıtıyo ki öylesi daha iyi geliyo çok zor napmam lazm nasl uykuya dalmayı öğretcem su fln veriyorm ama yk yani kriz gelince gözü görmüyor hiç bir şeyi emzik kullanmadı hiç biberonda öyle tek su içer ondan