Tosbikkkk sağol canım oğlumda pandemiden dolayı pek ilgilenememistim parka filan gidemedik yasaklardan dolayı onunla beraber aktivite pek ilgisini çekmiyordu çabuk sıkılgan bir çocuk olduğu için konuşmada bozuklukları vardı tabi yaşıtlarından gerideydi yaşıt gerilemesi vardı anlayacağın doktora götürdüm ve psikiyatriye özel eğitim dedi nörolojide epilepsi teşhisi konuldu biraz araştırdim netteki bilgiler ne kadar doğrudur bilmiyorum fakat ulaştığım bilgiler de yaşıt gerilemesinin tetiklediğini öğrendim çok şey var tabi ama aklımda bu kaldı sadece inşallah geçer bakalım çok şükür bayılma yok eskiye göre nöbet geçirmeleri kalmadı konuşma yemek sıkıntısı düzene giriyor artık özel eğitimlede beraber kasımın son haftalarında muayeneye gidecek inşallah ona göre belli olacak bakalım