Zelalyng Kızlar ilk reglimi 57. Günde oldum şuan 4. Günüm o kadar fazla oluyor ki bi kere düşük yaptım aynı onun gibi bebek bezi takıyorum mecbur afedersiniz 1 saate kadar ne çamaşır kalıyo ne pijama normal mi bu kadar fazla olması bide koyu renk
meyrakus Zelalyng ben tam 8 ay sonra oldum. Benim de iki gün baya bi kanamam oldu bende hasta bezleri giydim
kubratd Merhaba benim bebeğim de 3 ayına girmek üzere. Regl oldum bugün 6.gün ama çok aşırı geliyor ilk iki gün ped kullandım baktım olacak gibi değil depend kullanıyorum. Bitecek gibi de durmuyor. Normal mi ki bu kadar kanama? Sezaryen olmuştum.