Esmakiyak Oğlum 1 buçuk yaşında ve 1senedir gece uykuları çok kötü hala da düzene giremedik. Doktorumuz bay bay night önerdi kullanan var mı ?
Bircaykoyicelim Esmakiyak Kullanmayın. Çok zararlı bu Damla. Bebeklerde kalp krizine kadar yol açıyor. Bizzat şahit oldum buna. Doktorlar bunu nasıl veriyor ben cidden anlamıyorum.
Seda2013 Esmakiyak canım o damlayı öneren doktoru değiştir ilk önce ve kullanma çok zararlı yani bebeği uyutmak için verilen bi ilaç ne kadar masum olabilir ki