Mutlaka doktora gidin ,ben 2.derce hemoroid hastasıyim,kaç yıl oldu hala kanama sorunu yaşıyorum,kremler, şurup,ilaçlar kullandım ama maalesef geçmedi,kanserden şüphelendim,kolonoskopi oldum ordan tehşis konuldu. Ama hala korkuyorum kolon kanseri olucam diye,Allah korktuklsrmizdan emin eylesin korusun bizi🤲