
Demin Getir’den bildirim geldi 40 lira indirim kuponunun var diye, girdim kızıma mama sipariş verecektim bide ne goreyim Aptamil olmuş 270 lira, sipariş vermekten vazz geçtim,en iyisi belki daha uyguna bulurum diye
yarın marketlere bakayım 😱 Bu arada Allah hepimizin yardımcısı olsun, bu gidişle 2 yıla kalmaz artık çocuk yapmak da bir lüks olacak.